• Drie redenen waarom kwalitatief kantoormeubilair de productiviteit verhoogd.

    Drie redenen waarom kwalitatief kantoormeubilair de productiviteit verhoogd. Kantoormeubilair kan esthetisch zeer aangenaam zijn en een positieve invloed hebben op werknemers. Uit onderzoek van Nationale Vacaturebank blijkt dat kantoormeubilair de

    Lees meer »
  • TOOtheZOO / De kantoorontwerpers

    TOOtheZOO

    TOOtheZoo is een Nederlands merk en producent van meubilair voor kantoor, hotels en publieke ruimten… Soms loop je een ruimte binnen die gewoon goed aanvoelt. TOOtheZoo wil hier met haar

    Lees meer »
  • Kantoorinrichting inspiratie

    Kantoorinrichting en inspiratie

    Kantoorinrichting en Inspiratie. Een mooie kantoorinrichting begint met een mooi ontwerp. Hieronder ziet u enkele ontwerpen, producten en eerder gerealiseerde projecten die u kunnen inspireren.   Meer inspiratie voor kantoorinrichting..

    Lees meer »
  • Gekleurde sokken

    Febru Sox. Eigentijds kantoormeubilair met gekleurde onderstellen. Kiest u voor een frisse kleur of voor een strakke uitstraling? Bel ons voor meer informatie of bekijk Febru Sox kantoormeubilair   Deel

    Lees meer »
  • Kantoormeubilair

    Nu ook kantoormeubilair leasen

    U kunt via Dé Kantoorontwerpers nu ook voordelig uw kantoormeubilair leasen. Bent u startend ondernemer en heeft u nieuw kantoormeubilair nodig? Of is uw huidige kantoor toe aan een nieuwe inrichting?

    Lees meer »
  • Nieuw merk: Sedus

    Dé Kantoorontwerpers nu ook dealer van de Sedus collectie. Een bedrijf met traditie dat in zijn meer dan 140-jarige bestaan steeds opnieuw trends heeft gezet. Wat betreft ergonomie, productiemethoden en

    Lees meer »

De Kantoorontwerpers, meer dan kantoormeubilair.

Welkom bij de Kantoorontwerpers! Wij zijn gespecialiseerd in het mooi en functioneel inrichten van kantoren, van ontwerp tot een turn key kantoorinrichting. U kunt bij ons terecht voor een enkele bureaustoel of een complete kantoorinrichting.

Door onze jarenlange ervaring, nauwe samenwerking met interieurarchitecten en verschillende fabrikanten kunnen we een onafhankelijk en professioneel advies uitbrengen. Lees meer..

Product updates

Turn key kantoorinrichting

Turn key kantoorinrichting

Een basic kantoorinrichting of kiest u voor design? We denken graag met u mee!

Ontwerp & Visualisatie

We ontwerpen ook graag uw nieuwe kantoorinrichting.

Visualisatie door 2D en 3D ontwerpen.

Kantoorinrichting Datacenter.com Amsterdam

datacenter kantoorinrichtig amsterdam

Oplevering Datacenter.com Amsterdam.

Dit mooie project in Amsterdam Zuidoost hebben we begin dit jaar uitgevoerd van ontwerp tot realisatie. Er is gekozen voor meubilair van verschillende merken, waaronder Herman Miller, Artemide, Sitland en Scab design. Met een basis van wit en diversen blauwtinten is het een mooi en modern kantoor geworden.

Er is uiteraard ook gedacht aan plekken om even rustig te kunnen bellen of overleggen.

Flexibel verstelbare duo werkplekken en vergaderruimte.

Een gezellige kantine en een lekkere grote kantoortuin.

Datacenter.com bouwt vestiging in Amsterdam

AMS01 beschikt over een geavanceerde datacenter platform ontworpen om te voldoen aan de groeiende vraag voor schaalbare, betrouwbare, veilige colocatie diensten.

AMS01 draait volledig op groene stroom. De carrier neutral datacenter heeft een oppervlakte van 10.900 vierkante meter. De 10 megawatt faciliteit is voorzien van een 5.000 vierkante meter verhoogde vloer en biedt ondersteuning en kantoorruimte voor colocatie klanten. lees meer op www.datacenter.com.

Deel bericht:
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Uitbreiding assortiment belstoelen

belstoel-packman

Even rustig bellen?

In de moderne kantoortuin is er steeds meer behoefte aan een plek waar u even iets meer privacy heeft, zodat niet iedereen kan meeluisteren met uw telefoongesprek. Een juiste kantoorinrichting kan bijdragen aan een rustigere kantooromgeving en meer plekken waar men zich even kan terugtrekken. Een bankje, stoel of fauteuil met hoge rugleuningen noemen we ook wel een belstoel of telefoonstoel. Deze belstoelen zijn veelal voorzien van een goede geluiddempende stoffering, waardoor hinderlijke omgevingsgeluiden minder worden.

Bekijk en bestel onze belstoelen nu ook in onze webshop.

 

Deel bericht:
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Oplevering kantoorinrichting Amsterdam

In december hebben we weer een mooi project opgeleverd, een mooie kantoorinrichting in Amsterdam. We kregen de opdracht voor het leveren en plaatsen van ruim 90 zit-sta werkplekken op de 15e etage van een groot kantoor, recht tegenover de Amsterdam Arena. In twee fases hebben we het oude kantoormeubilair afgevoerd en het nieuwe meubilair geleverd. In de oude situatie werd er nog gewerkt aan grote, gedateerde hoekbureaus, waardoor er veel kostbare kantoorruimte verloren ging.

De oude sitiatie

Oude situatie

Efficiënt en dynamisch kantoor.

Met de nieuwe indeling is het kantoor niet alleen efficiënter ingericht, maar tevens een stuk dynamischer geworden. Iedere werkplek in d.m.v. een “slinger” in hoogte verstelbaar.

Kantoorinrichting Amsterdam.

Voor de werkplekken is er gekozen voor de duo-werkplekken van het merk Triumph. Deze bureaus uit de “Metrix” serie zijn uiterst stabiel, makkelijk verstelbaar en voorzien van een ruimte kabelbak met afsluitbare kleppen.

Bent u ook toe aan een nieuwe en moderne kantoorinrichting? Neem dan contact met ons op, we komen graag eens bij u langs!

 

 

Deel bericht:
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Nieuwe kantoorinrichting Deac Maasland

kantoorinrichting Deac maasland

De Missie.

Het kantoor van Deac in Maasland (o.a. bekend van Cafema en Royal Dutch koffie) is een volledige metamorfose ondergaan. De inrichting van de begane grond is volledig op de schop gegaan. De Kantoorontwerpers mochten meedenken over de nieuwe indeling en kantoorinrichting. De wens was om het “traditionele kantoor” om te bouwen naar een moderne en open kantoortuin.

Kantoorinrichting Maasland

Kantoorinrichting.

Na een inventarisatie van de wensen hebben we verschillende inrichtingsvoorstellen gemaakt en deze uitvoerig met de opdrachtgever besproken. Er zijn veel verschillende mogelijkheden de revue gepasseerd, die uiteindelijk tot een definitieve keuze hebben geleid. Vanaf hier konden we de inrichting in gang gaan zetten.

Het resultaat.

Een van de grootste uitdagingen bij de inrichting van een kantoortuin is vaak wel om te zorgen voor de juiste akoestiek. Door gebruik te maken van voldoende absorberende materialen kan dit worden geoptimaliseerd. Zo is hier o.a. gebruik gemaakt van een goed akoestisch systeemplafond, maar ook gekozen voor halfhoge scheidingswanden tussen de werkplekken. Dit geeft niet alleen wat meer privacy, maar zorgt ook voor vermindering van geluidsoverlast. Tussen de verschillende “eilanden” is er gekozen voor schuifdeur kasten die (naast opbergruimte) ook hun steentje bijdragen aan de verbetering van de akoestiek.

Voor de werkplekken is er gekozen voor een mix van verstelbare bureaus die zit-zit of zit-sta te verstellen zijn. Zo kan iedere gebruiken binnen enkele seconden de werkplek op de gewenste hoogte zetten en op een verantwoorden manier werken. Uiteraard mag een mooie ergonomische verantwoorde bureaustoel hier niet ontbreken.

Bij binnenkomst is er voldoende opbergruimte in de vorm van “persoonlijke Lockers” en een gezellige koffiecorner om bezoekers te kunnen ontvangen, of even met een collega te kunnen gaan zitten. Uiteraard met een heerlijke kop Deac koffie!

We bedanken Deac voor deze mooie opdracht en wensen hen veel werkplezier in dit moderne kantoor.

 

 

 

 

Deel bericht:
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Tryst nu nog completer

Tryst connection

Tryst – Connection – space that works.

Tryst is ruimtescheidend, verbeterd de akoestiek en de ideale stiltewerkplek. Het zitmeubel TRYST biedt geconcentreerde communicatiemogelijkheden en de medewerker en/of bezoek een plek om zich terug te kunnen trekken.

Met bijzonder comfortabele geveerde zitting en gestoffeerde wanden, die een warme uitstraling en dempende werking bieden, brengt dit modulaire programma een open ontmoetingsplek voor overleg of juist een ruimte om je even terug te trekken.

Behoefte aan een rustig plekje in uw kantoortuin? Dit modulaire systeem laat zich makkelijk (ver)plaatsen in iedere kantooromgeving. U beschikt zo altijd over een extra stiltewerkplek of overlegplek.

Meer informatie? Bel ons op 030 2482680 of vul ons contactformulier in.

Het complete overzicht kunt u bekijken op de website van Connection.

 

Deel bericht:
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Mikomax nest

Mikomax Nest

Met het flexibele werken, werken steeds meer mensen af en toe een dagje thuis. Vaak dient de eetkamertafel dan als tijdelijk bureau waarmee vergeten wordt hoe belangrijk een ergonomische werkplek is voor onze gezondheid.

Deel bericht:
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Kantoorinrichting in Utrecht.

Kantoorinrichting Utrecht.

 

Mooie kantoorinrichting in Utrecht gerealiseerd. Dit mooie frisse kantoor is ingericht met “dynamische werkplekken” die d.m.v. een slinger heel makkelijk in hoogte te verstellen zijn. De grote ramen zorgen voor voldoende daglicht.

Lees meer over kantoorinrichting.

Deel bericht:
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail
1 2 3 6