Kantoormeubilair huren

Tijdelijk kantoormeubilair nodig?

Heeft u een tijdelijk project of evenement? Moet u enkele weken of maanden overbruggen?Dan is kantoormeubilair huren een goede oplossing. U kunt bij ons terecht voor het huren van werkplekken, vergadertafels, stoelen, kasten en garderobe oplossingen.

Volledig voor u verzorgt.

Ook bij de verhuur van kantoormeubilair nemen we u alle zorg uit handen. We zorgen er voor dat het gevraagde meubilair op het juiste moment op de juiste plek staat en dat het op het afgesproken tijdstip weer netjes opgehaald word. Zo kunt u zich richten op belangrijker zaken.

Kantoormeubilair huren voor korte of langere periode.

U kunt bij ons kantoormeubilair huren voor één dag, maar ook voor een langere periode. Veelal zet men huurmeubilair in om bijvoorbeeld een lange levertijd van nieuw meubilair te overbruggen, maar ook voor tijdelijke projecten. Verwacht u voor een presentatie een grote groep mensen die ergens moeten zitten? Geen probleem! Wij leveren graag de stoelen. Willen die mensen ook graag hun jas ergens ophangen? Geen probleem! wij leveren graag de garderobe rekken.

Kantoormeubilair huren

Gewoon doorwerken tijdens de verbouwing.

Vaak wil men tijdens een verbouwing of renovatie van het kantoor wel graag kunnen doorwerken. Het oude kantoormeubilair wordt afgevoerd, de kantoren voorzien van nieuw tapijt, schilderwerk etc. Waar moeten de mensen dan zitten? We richten graag één of meerdere kantoorruimtes in met tijdelijk meubilair, die we weer ophalen als men terug kan naar de nieuwe werkplek.

De voordelen van kantoormeubilair huren op een rij:

 

  • Vooraf volledig inzicht in de kosten.
  • Geen zorgen over levering en montage.
  • Haal en breng service.
  • FLexibele termijnen.

Bel ons voor meer informatie over het huren van kantoormeubilair op 030 2482680 of stuur ons een e-mail.

U kunt ook uw kantoormeubilair leasen.