Nieuwe kantoorinrichting

Een nieuwe kantoorinrichting?

U gaat verhuizen en heeft besloten dat dit het juiste moment is om eens kritisch naar uw inrichting te kijken? Of bent u van plan om uw huidige kantoor eens te voorzien van een frisse nieuwe kantoorinrichting? Dan bent u aan het juiste adres.

Nieuwe kantoorinrichting?

Hoe gaat úw nieuwe inrichting er uit zien?

Waar moet een nieuwe inrichting aan voldoen?

Een van de belangrijkste dingen zijn natuurlijk uw wensen voor de nieuwe kantoorinrichting. Eindelijke een moderne werkplek of misschien wel een zit-sta bureau? Een mooie grote vergaderruimte voor intern overleg of om uw klanten in te ontvangen? We helpen u graag om al uw wensen en eisen boven tafel te krijgen om zo tot een goed voorstel te komen.

Het nieuwe werken.

Er veranderd veel op het gebied van kantoorinrichting en de manier van werken. Dit heeft natuurlijk ook invloed op de keuze van uw nieuwe kantoorinrichting. Krijgt iedereen een eigen werkplek of gaat u (deels) met flexplekken werken? Heeft de ruimte veel traditionele kantoren of gaat uw voorkeur uit naar een open kantoortuin? We gaan graag samen met u dieper in op uw specifieke situatie.

Kantoorinrichting van ontwerp tot realisatie.

De inrichting van uw kantoor maken we graag visueel door middel van een goed ontwerp. In dit ontwerp verwerken we al uw eisen en wensen, zodat u een goed beeld krijgt van het beoogde eindresultaat. We begeleiden u van ontwerp tot uiteindelijke realisatie.

Catalogus ontvangen?

Onze catalogus telt maar liefst 280 pagina’s oplossingen en producten, waaronder werkplekken, vergadermeubilair, opbergmeubilair, bureaustoelen en meer..

Klik hier voor onze catalogus kantoormeubilair.

Bel ons voor een afspraak of meer informatie op 030 2482680.